המשימה המרכזית של כל בעל אתר היא להשיג קישורים טובים לאתר שלו. הקישורים הללו יעזרו לו לקדם את האתר במנוע החיפוש גוגל בשאילתות חיפוש שמתאימות עבורו, ובדרך זאת הוא יזכה לחשיפה גבוהה וימשוך לקוחות חדשים לעסק שלו. יש היום שיטה יעילה במיוחד לבניית מערך קישורים איכותי לאתר והגיע הזמן שתכירו אותה.
כולם יודעים שקישורים הם המפתח לקידום אתרים מוצלח. ככל שיש יותר קישורים שמובילים לאתר שלכם או לעמוד ספציפי שאתם מקדמים בגוגל וכמובן ככל שאותם קישורים איכותיים יותר, כך הקידום יהיה מוצלח יותר ותהיו לפני המתחרים שלכם בתוצאות החיפוש.
לאורך שנים ארוכות רוב חברות קידום האתרים או בעלי אתרים שבחרו לקדם את האתר בכוחות עצמם, היו משקיעים המון זמן ומשאבים בהחלפות של קישורים עם בעלי אתרים אחרים, לא תמיד איכותיים או בעלי קשר ישיר לאתר שהם מקדמים והתרומה של אותם קישורים הייתה לעתים חלשה מהצפוי.
דרך אחרת הייתה לכתוב מאמר אורח לבלוגים ואתרי מאמרים שונים או לפרסם קישורים בפורומים או קבוצות שונות. גם אלו גזלו לא מעט זמן וקבלת אישורים לכך ולא תמיד תורמים כפי שמצפים מהם.
אז מה הפתרון המומלץ?
הסוד של חברות קידום אתרים במשך תקופה ארוכה נחשף בשנים האחרונות והיום כל מי שעוסק בתחום כבר מכיר זאת. הקישורים הכי מומלצים הם אלו שתאם קונים מכתבות יח"צ במקומונים ואתרי חדשות.
יש אפשרות לקנות קישורים מכתבות באתרי חדשות מובילים כמו ישראל היום, וואלה או מעריב וכדומה ויש אפשרות לקנות זאת מאתרי חדשות או מקומונים קטנים יותר ו0חות ידועים אך עם תרומה רבה לקישורים שלהם.
דוגמאות לאתרי חדשות ומקומונים שמוכרים קישורים טובים:
- חדשות באר שבע
- חדשות נס ציונה
- חדשות רעננה
- חדשות טבריה
- חדשות כפר סבא
- חדשות פתח תקווה
- חדשות חולון
- חדשות יבנה
- חדשות ירושלים
- חדשות הקריות
- חדשות נהריה
- חדשות רמלה לוד
- חדשות ראשון לציון
- חדשות רמת גן
- חדשות רחובות
- חדשות נתניה
- חדשות גבעתיים
- חדשות אשדוד
- חדשות אור יהודה
- חדשות תל אביב
- חדשות כרמיאל
- חדשות ראש העין
- חדשות חדרה
- חדשות הרצליה
- חדשות בת ים
- חדשות עפולה
- חדשות חיפה
- חדשות עכו
- חדשות קריית אונו
- חדשות תל אביב היום
הקישורים מהאתרים הללו ומאתרים דומים להם הם בעלי אפקטיביות גבוהה מאוד בקידום אתרים אורגני.
מדוע הקישורים הללו נחשבים טובים?
קישורים מכתבות יח"צ במקומונים ואתרי חדשות נחשבים טובים כי הם עונים על מספר קריטריונים שיש למנוע החיפוש גוגל כדי להגדיר קישור בתור "טוב" או "לא טוב".
הקריטריונים בהם עומדים קישורים מאתרי חדשות ומקומונים ברשת האינטרנט:
- עדכניות – אתרים שעוסקים בחדשות מקומיות מתעדכנים באופן שוטף ולכן יש בהם תוכן עדכני והם פעילים עם גולשים שמבקרים בהם מדי יום. הם לא מציגים עמודים "שוכבים" ללא תזוזה או חידוש לאורך שנים רבות והתייחסות בתור "תוכן ישן" מבחינת גוגל.
- רלוונטיות – משמעות גדולה מאוד נתן גוגל לקשר בין העמוד המקשר לעמוד המקושר. כאשר הקישור אליכם יוצא מקטגוריה של בריאות בכתבה שעוסקת בטיפולי שיניים חדישים ומובילה לאתר של רופא שיניים, יש לכך קשר ברמה הגבוהה ביותר. הדבר שונה מאתר של אופניים אשר יקשר לאתר של עורך דין וכן הלאה.
- תנועה – האתרים הללו מושכים אלפי גולשים ולעתים עשרות אלפי גולשים מדי יום. לכן הם יוצרים תנועה טובה מהכתבות שלהם לאתרים שמקושרים מהם. כאשר העמוד שלכם יתחיל לקבל עשרות עד מאות מבקרים חדשים מדי יום, הדבר יקבל נקודות זכות מבחינת גוגל.
- הקישור – פורומים, בלוגים או אתרים שונים אחרים מאפשרים החלפות קישורים מהמילים "לחץ כאן" או "לאתר האינטרנט" וכדומה. הדבר הרבה פחות אפקטיבי מקישור בביטוי שאתם רוצים לקדם בו את האתר שלכם בגוגל. קישור מהביטוי :רופא שיניים בחיפה" יהיה בעל ערך רב ומדויק יותר מהדוגמאות שהצגנו קודם לכן.
הקפדה על קניית כתבות במקומונים מדי חודש, אפילו רק 5 כתבות חדשות כל חודש, היא בעלת אפקט משמעותי מאוד על הצלחת קידום האתר שלכם במנוע החיפוש גוגל.
המאמר נכתב בשיתוף עם חנות ההפתעות של לינקים אשר מציעה חבילות פרסום במקומונים אשר יעזרו לך לקבל חשיפה מקומית וקידום איכותי בגוגל.