אחרי שנים של עבודה בתור שכירים החלטתם לצאת לדרך עצמאית חדשה. אתם מחפשים כיצד להציג את הידע והמקצועיות שלכם ללקוחות פוטנציאליים חדשים אבל מתלבטים כיצד הכי טוב. מיתוג וחשיפה ברשת פייסבוק יעשה את העבודה עבורכם בצורה יעילה ויביא לכם לקוחות חדשים. איך עושים זאת נכון – במאמר הבא.
פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה מכולן, עם כמעט 6 מיליון גולשים בישראל, שגולשים בה בממוצע 3 שעות ביום, היא מקום מעולה למיתוג וחשיפה של כל עסק חדש. במידה ויש לכם עסק שכזה, זה המקום בשבילכם כדי לקבל חשיפה אפקטיבית ללא עלות או באמצעות מימון פרסום בפייסבוק לקהל יעד ממוקד.
כיצד משתמשים בפייסבוק עסקים חדשים?
בפייסבוק תוכלו ראשית כל לפתוח דף עסקי שיציג את העסק או השירות שאתם מספקים, בנפרד מהפרופיל הפרטי שלכם ברשת החברתית. בעוד שבפרופיל פרטי תציגו דברים פרטיים ואישיים כמו טיול עם המשפחה, אירוע שנטלתם בו חלק או סתם ביקורת על הממשלה, הרי שבעמודי דף עסקי בפייסבוק תפרסמו רק דברים מקצועיים שקשורים לעסק שלכם ולשירות שתאם מספקים עבור הלקוחות.
דף עסקי כולל במרבית המקרים חדשות מתחום העיסוק שלכם, טיפים שימושיים למבקרים בדף, אירועים מקצועיים (סדנאות, כנסים והשתלמויות) שאתם נוטלים בהם חלק או אפילו משתתפים פעילים, לקוחות חדשים שלכם או עבודות שביצעתם עבורם וכן הלאה. הכול מקצועי ומשדר למבקרים בדף את כל היכולות המקצועיות שיש לכם להעניק להם.
ניהול דף עסקי דורש השקעה וטיפול שוטף. יש להבין זאת מראש ולדעת שאם פותחים ערוץ מיתוג וחשיפה שכזה, יש להעניק לו תשומת לב על בסיס יומי או לפחות 3-4 פעמים בשבוע. כאשר יגיע גולש לדף שלכם הוא חייב לראות שהוא עדכני ולא עם פוסט אחרון מלפני חצי שנה וכדומה. כמו כן חשוב שהוא יקבל מידע רלוונטי לתקופה הנוכחית ולא פוסט שעוסק בפעילות כלשהי מטרום הקורונה וכן הלאה.
מעבר לדף עסקי בפייסבוק אתם חייבים להשתתף בקבוצות מקצועיות שנוגעות לתחום העיסוק שלכם. אין מדובר על קבוצות של "הורים בקריות" או "דירות למכירה בחיפה" וכן הלאה. מדובר על קבוצות עסקיות שיחזקו את המעמד שלכם בין קולגות למקצוע או לקוחות פוטנציאליים שמבקרים בקבוצות הללו מדי פעם.
ניהול דף עסקי בפייסבוק יחד עם פעילות שוטפת בקבוצות מקצועיות תחשוף אתכם גם לאנשי מקצוע בתחום שלכם וגם ללקוחות פוטנציאליים שיגלו שחקן חדש במה שמעניין אותם. ככל שתנהלו את הדף שלכם ותהיו פעילים בצורה עקבית ועניינית ככה גם התדמית העסקית שלכם תלך ותצמח.
האם יש שירות ניהול דפי פייסבוק מקצועי?
האפשרות הכי טובה עבור כל מי שרוצים מיתוג ופרסום מקצועי בפייסבוק הוא לשכור חברה המספקת שירות מקצועי של ניהול דפי פייסבוק לעסקים. רק מי שמשקיעים בעניין זמן טיפול ופרסום באופן שוטף, יביאו חשיפה איכותית ותוצאה אפקטיבית עבור כל בעל עסק שכזה. לא לכל בעל עסק חדש יש את הזמן והיכולות לכך ולכן אין כמו חברת ניהול חיצונית לשם כך.
חברה של ניהול דף עסקי בפייסבוק בצור המקצועית שנוכל להמליץ עליה היא אגו מדיה בבעלות וניהול אלי גולדמן, יזם אינטרנט ואשף פרסום בתחום זה מעל 20 שנה.